close

許永生 - My Baby You

 

As I look into your eyes  當我看著你的眼睛


I see all the reasons why 
我找到了所有的答案


My life's worth a thousand skies 
我的人生值上千個天空


You're the simplest love I've known 
你是我所知道的最簡單的愛


And the purest one I'll own 
你是我擁有最純淨的愛


Know you'll never be alone 
知道你將不會再孤單

My baby you 
我親愛的你


Are the reason I could fly 
是我能夠飛的原因


And cause of you 
因為有你


I don't have to wonder why 
我不必在驚訝為什麼


Baby you 
親愛的你


There's no more just getting by 
在沒有更多的


You're the reason I feel so alive 
只有你能讓我感到自己還活著

Though these words I sing are true 
盡管我所唱的這些詞都是真的


They still fail to capture you 
但仍然不足以媲美你


As mere words can only do 
若僅用一個詞來形容


How do I explain that smile 
我該如何解釋那個笑容


And how it turns my world around 
解釋它是如何讓我的世界轉動


Keeping my feet on the ground 
讓我的腳能夠繼續站在地面上

My baby you 
我親愛的你


Are the reason I could fly 
是我能夠飛的原因


And cause of you 
因為有你


I don't have to wonder why 
我不必在驚訝為什麼


Baby you 
親愛的你


There's no more just getting by 
在沒有更多的


You're the reason I feel so alive 
只有你能讓我感到自己還活著

I will soothe you if you fall 
如果你覺得低落我會安慰你


I'l be right there if you call 
如果你找我我將會正好在那裡


You're my greatest love of all 
你是我所有的最偉大的愛

You are the reason I could fly 
你是我能夠飛的原因


And cause of you 
因為有你


I don't have to wonder why 
我不必在驚訝為什麼


My baby you 
我親愛的你


There's no more just getting by 
在沒有更多的


You're the reason I feel so alive 
只有你能讓我感到自己還活著

Arianna I feel so alive   Arianna
我覺得這樣活著

     

arrow
arrow
    全站熱搜

    胖妞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()